Alla inlägg den 26 februari 2011

Av Kaela - 26 februari 2011 19:24

  

 

 

Om bland tusen stjärnor
någon enda ser på dig,
tro på den stjärnans mening,
tro hennes ögas glans.

Du går icke ensam.
Stjärnan har tusen vänner;
alla på dig de skåda,
skåda för hennes skull.

 

Lycklig du är och säll.
Himlen dig har i kväll


Carl Jonas Love Almqvist

Av Kaela - 26 februari 2011 10:46

Idag när jag öppnade ortstidningen i arla morgonen blev jag så arg som jag sällan blir.

En trettiotreårig kille kommer in med alla tecken på stroke och får vänta i SJU TIMMAR!!!!!!

Då tröttnar han och går hem...men väl hemma blir han så dålig att han återvänder.


Visst kan misstag ske men jag blir riktigt rädd när jag ser att läkaren säger att inget fel har begåtts - utan han/hon skyller allt på att Magnus gick hem då blir jag inte bara arg - då blir jag rädd också.

Vad är det för personal på det sjukhus vi har i min stad egentligen!!!


Magnus visade sig ha en massiv stroke i lill-hjärnan.


Skulle detta drabba mig ellernågon kär  kommer jag i fortsättningen se till att vi tar oss till Linköpings sjukhus istället!


Till artikeln i Norrköpings Tidningar

Av Kaela - 26 februari 2011 10:42

     


Kärleken ser inte med ögonen utan med själen

 

Okänd tänkare

Presentation

Fråga mig

144 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen

Andras bloggar

Läsvärda bloggar


Skapa flashcards