Alla inlägg den 31 mars 2016

Av Kaela - 31 mars 2016 22:15


 



Många timmar sedan jag gick till jobbet i morse tills jag kom hem.

Bra årsmöte.

Ny styrelse som nog ligger i startgroparna för att göra en ordentlig insats.

Så bra det kan vara med andra ord.


Mitt huvud är ganska tomt - så ikväll nöjer jag mig med att önska DIG en riktigt god natt!


Ta gärna med dig kvällens citat in sängen.


"Mirakel börjar hända när du skänker lika mycket energi till dina drömmar som du gör till din rädsla"

Av Kaela - 31 mars 2016 06:25

 


Lång dag väntas idag på mitt arbete eftersom den avslutas med årsmöte.

Spännande också eftersom två tredjedelar av styrelsen avgår (pga flytt till USA respektive  hög ålder) och ska ersättas med andra.


Det känns rejält vemodigt eftersom ordförande och kassören funnits med i alla mina år på jobbet.

Förändringar är vi ju alltid tudelade inför.

Dels är det spännande - men det känns ju också osäkert och lite otryggt.

Hur blir det nu?


Hela livet består ju av förändringar och när man står precis inför dem kan de kännas som en slags uppbrott.

När vi tittar tillbaka ser vi hur de olika epokerna och händelserna i våra liv hakat i varandra som länkar i en kedja.

Livet består ju av ögonblick, händelser och epoker även om epoker kan låta långt.

Idag är en avslutning av en epok i mitt liv på arbetet och det känns spännande och sorgligt på samma gång.

Önskar DIG en dag när DU känner att du är precis där du ska vara - oavsett vad det är som händer för DIG!


Här kommer morgonens citat:


"Alla vackra former i denna värld genomgår förändring. Ingenting är stabilt. För varje ögonblick förändras vår verklighet."



 






Av Kaela - 31 mars 2016 06:19

 



Idag är det den 31 mars och Esther har namnsdag!


Jag gratulerar varmt!


DU som har födelsedag idag gratuleras också så varmt!


Önskar er en fin dag att fira!

Presentation

Fråga mig

144 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen

Andras bloggar

Läsvärda bloggar


Skapa flashcards