Alla inlägg den 5 april 2016

Av Kaela - 5 april 2016 21:06

    

  



Så skönt att vara hemma i lagom stora Norrköping igen, efter en dag i stora Stockholm.

Härligt att jag långsamt har börjat känna att Norrköping är "min" stad!

Det är en dimmig kväll ute och jag längtar egentligen ut på en promenad i parken - men både jag och mannen i mitt liv är för trötta.

Det är så härligt med dimma runt träd.

Det blir så surrealistiskt och spännande.


Får använda fantasin istället - och tänka mig hur det ser ut därinne i parken - en kväll med dimma.


De som är riktiga duktiga på att forografera brukar gilla att göra det i dimma.


Något jag verkligen kan förstå.


Dimman förebådar regn inatt har jag förstått - och det behövs ett riktigt flödande vårregn som tvättar hus och gator rena.

Jag ska ju ändå sova, och det förmodar jag att du ska göra också - så låt det regna.


Önskar DIG en fin avslutning på dagen och en riktigt god natt!


Här kommer kvällens citat:



"Den som tar ut svårigheterna i förskott lider av dem två gånger."
B. Porteus













Av Kaela - 5 april 2016 17:11

[Bild]

Idag har Sveriges Frivilligcentralet och Frivilligsamordnarnas Förbund spridit frivilligheten högt upp i samhällstoppen genom att förlägga sina årsmöten till Riksdagshuset i Stockholm

Av Kaela - 5 april 2016 05:15

 



Idag är det tisdagen 5 augusti och Irene och Irja har namnsdag!


Stort grattis till er!


Stort grattis också till er som firar födelsedag idag!


Ta hand om er alldeles egna dag!

Av Kaela - 5 april 2016 05:14

  

 



Ny dag. Nya möjligheter!

Regnet faller mot mitt fönster med ett hemtrevligt ljud.

Men det känns inte lika inspirerande att ta sig an en ny dag då det regnar, som det gör om solen och ljuset flödar!

Men det kan bli en bra dag!

DIN dag som du ska ta hand om så den blir det du önskar!


Och regnet som faller  det ger oss de gröna bladen och gräset så

småningom!


Önskar DIG en härlig regndag!



Här kommer morgonens citat:


"Livet är en serie av tusentals små mirakel
Lägg märke till dem"


Mike Greenberg





Presentation

Fråga mig

144 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen

Andras bloggar

Läsvärda bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards