Direktlänk till inlägg 2 juli 2016

Glad om du svarar på denna frågan

Av Kaela - 2 juli 2016 12:08

 

 

Du som brukar läsa mig ser att jag ändrat lite i bloggen utseendemässigt.

Hur tycker du att det blev?

 
 
Comsi Comsa

Comsi Comsa

2 juli 2016 14:21


Det ser helt okej ut, men nu är det så att jag minns inte hur det såg ut innan. 😉

Kram ❤

http://egopyret.blogspot.com

Kaela

2 juli 2016 18:50

Tack för ditt okej.....efter att ha mixtrat lite hit och dit så minns knappast jag heller hur det såg ut innan:))

Kram och en fin kväll till dig!

 
Eva Trillian

Eva Trillian

3 juli 2016 08:41

Stiligt och/men mörkt. Smaksak.
Men ... jag minns inte heller riktigt hur det var förut ... mer rött? Kommer hit för orden ;) allt annat oviktigt ;)

http://provtyckningar.blogspot.se

Kaela

3 juli 2016 09:03

Tack Eva....härligt att du svarar och blir glad när du skriver att du kommer hit för orden!

Ha en fin dag!

 
Ingen bild

Stina

3 juli 2016 09:16

Tycker det är fint, men jag kollar ju också för att
läsa allt fint o klokt du skriver, och alla fina bilder!
Kram från Stina

Kaela

3 juli 2016 09:29

Tack Stina!
Jag blir ödmjukt tacksam och glad för dina ord.

Önskar dig en riktigt fin dag med en stor kram!

 
Ingen bild

Eva

12 juli 2016 09:55

I ärlighetens namn så kommer inte jag ihåg hur din förra såg ut men det ändrar inte mitt tycke om hur din blogg ser ut nu.......jätte fin !
Ger liksom ett uttryck av efter tanke !
Precis som de du förmedlar i stort.....Tack för allt fint och viktigt du delar med dig Om små och stora ting Kraaam Eva

Kaela

16 juli 2016 18:49

Vad glad jag blir för den kommentaren Eva!
Och jag kramar dig lika varmt tillbaka!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kaela - 3 februari 2019 10:46

  Nu har vintern kommit till Norrköping. Det var ett par tre år sedan vår stad vart klädd i vitt! Moses älskar det! Men jag är begränsat förtjust! Den enorma vitheten bländar  mina få procent av syn så det blir tufft att vara ute.   ...

Av Kaela - 20 januari 2019 18:49


  Men vad är nu detta? Moses i soffan!   Ingen hund i soffan sa vi ju! Men vem kan motstå?    Ta hand om dig och de dina, det viktigaste av allt.     ...

Av Kaela - 9 januari 2019 06:42


          Du som nu och då tittat in till mig under åren kanske saknar morgonrapporten med grattisar med mera.   Orsaken är ju minständigt försämrade syn- Jag väntarr på det program som, ska lunna ge mig nya möjligheter. Den väntan ...

Av Kaela - 4 januari 2019 06:50


             Plusgraderna har återvänt till Norrköping. Och med dem slasket.   Ingen sol varken idag - 4 januari  eller imorgon - trettondagsaftonen som det ser ut.   Dagens officiella tema; 4 JanuariPunktskriftens dag*Världshy...

Av Kaela - 3 januari 2019 07:07


    På minussidan även idag. Ingen direkt vind vilket nog gör vädret ännu skönare.     Dagens officiella tema:   3 JanuariJ.R.R Tolkien day   Alfred och Alfrisa har namnsdag och grattas så varmt! DU som har födelsedag idag får...

Presentation

Fråga mig

144 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen

Andras bloggar

Läsvärda bloggar


Skapa flashcards