Alla inlägg den 11 augusti 2018

Av Kaela - 11 augusti 2018 18:32

              
                           

Den som tror på kärlekens gåva, vet att den är sänd från universum 
Rebecca Lind

Av Kaela - 11 augusti 2018 15:23

               

 

 

 

 Tillsammans med några före detta arbetskamrater som jag för en tid sedan åt lunch med, mötte jag för första gången en kvinna jag hört en del talas om.

 

Jag hade hört att hon varit gift fem gånger och att hon för närvarande var sambo i sitt andra samboförhållande.När vi hälsade på varandra sa hon: "Jag förmodar att du hört vilken mansslukerska jah är kan jag tänka migatt du fått höra en hel del om mig. mmen jg lovar, det mesta är inte sant,"

Jag svarade att rykten aldrig är sanningen!

 

Vi hade gemensam hemväg, och efter en bit i tystnad saa hon:D"Det är sant att jag varit gift och sambo ett antal gånger, men jag är ingen mansslukerska ochy jag är inte karltokig. Nu har jag äntligen förstått att allt detta varit entt sökande wefter den far jag aldrig haft.

 

Jag har insett detta nu, så nu blir jag kvar hos denna gubben!"

 

Sista biten av min hemväg var en annan än henes.'Jag gick sakta - överfylld av tacksamhet över att en människa givit mig sin nöd, sin ilivserfarenhet!

 

Vilken dyrbar gåva - och en utökad linsinsikt och klokskap!

 

 

 

Av Kaela - 11 augusti 2018 10:23

 

                    

 

 

Efter en svalare natt än tidigare i sommar skiner åter solen.

Man förutsöger upp emot 22 grader framåt lunch!

 

Susanna har namnsdag idag den 11 augusti och jag gratulerar DIG som bär det vackra namnet sp vaemt!

DU som har födelsedag idag gratuleras lika varmt!

 

Glöm inte att le mot de du möter idag - ditt leende är magiskt!

Det lättar sorg - ger nytt hopp och ger nytt hopp till den som är modfälld!  

Presentation

Fråga mig

144 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen

Andras bloggar

Läsvärda bloggar


Skapa flashcards