Alla inlägg den 27 augusti 2018

Av Kaela - 27 augusti 2018 20:08

           

 

Första frusna kvällen sedan tidigt i maj tror jag!

Lite ovant att uppleva golvet kallt mot de bara fötterna.
Och att gräva fram en kofta ur gömmoorna!

 

Men visst är det lättare att veta att vi g¨r in i hösten efter en sommar som den vi haft i år?

 

Daktiskt känner jag en viss förväntan!

Soliga sommardagar står där och kräver:" Ser du inte s vacker jag är - gör något av mig!

Medan en disig och regnvåt höstdag ger oss lo att bara-vara.

Sådana dagar behöver vi mellan varven!


Önskar dig  en fin fortsättmomg på måndagskvällen - och att du - när det blr dags för dig att sova får en riktigt god natt!e

Av Kaela - 27 augusti 2018 10:13


                  





Du är den du tror att du är.
Inte den andra säger att du är
för det är bara du som vet

Din självbild,formar både
din egen och omgivningens
uppfattning om dig

Så glöm inte...
du är den du tror att du är

den du mött
i nattens drömmar


ett ögonblick

när rädslan släppte taget
och du vågade

Kaela

Av Kaela - 27 augusti 2018 07:26

 

Ingen automatisk text tillgänglig.

 

 



Var ju på 10-års kalas för "min lilla älva" som jag alltid kallat dotterdptter Linnea!

En tillställning som växker tankar och känslor.


S¨m¨nga små ksiner och kompisarar med ögon fulla av framtidsförväntmingar!

Så mycket spring i benen- och så många glada skratt!

Dessa sm¨å människor som har gjort sitt första decennium i livet!

Må framtiden bli den de hoppas - och om den blir svår och mörk ibland - må de ha kraften att möta svårigheterna och besegra dem!

 

Av Kaela - 27 augusti 2018 07:04

           

 

 

 

 

Låga skyar och +9 grader , svag vind med regn i luften bjuder måndagsmorgonen på i Norrköping idag!

Rolf och Raoul har namnsdag och gratuleras så varmt
Med samma cärme gratuleras DU som gar födelsedag idag!

 

Tänk att just DU kan vara skillnaden i en annan människas lic idag!  !

Presentation

Fråga mig

144 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen

Andras bloggar

Läsvärda bloggar


Skapa flashcards