Alla inlägg den 6 september 2018

Av Kaela - 6 september 2018 20:30


 

            

 

 

 

Att ha någon att komma hem till!'

 

När dagen drar mot kväll  så fantastiskt!

All har det inte.-


OM du hör till dem som inye har det hoppas jag aytt det finns någon du kan ringa  - när du vill och bara för att byta några ord.


Just nu önskar jag en riktigt god natt till 
DIG!



Kom ihå¨g att du är en V.I.P

Av Kaela - 6 september 2018 11:26

 

 

 

 

 

 

 

 

Eléa och Abu Ali fyller sjutton år den dag denna bok börjar.

Hennes mamma köper en anmteckningsbok och startar ett samtal med dottern.

 

Hon finns inte där längre - i Frankrike t där hon vj

uxit upp med sin franska mamma och arabiska far.

Eléa  har bytt namn och finns nu SrorSyrien som omfattar Syrien och Irak.


Detta är inte e

Den finns imläst hos Storytrl

En bok som går rakt in i ditt hjärta!

 

Bilden är lånad

Av Kaela - 6 september 2018 10:32

   

 

 

              

 

 

 

Äntligen har jag fått kallelse till synmedelscentralen

Det är mer än behövligt.

På mycket kort tid har min syn rasat.Nu ser jag inte mer än 15%.

Detta gör att du hittar slagfel i mina texter.

Baklagar det verkklihen.

Det är också lite olika.

Dagsform kanske man kan kalla det!

Man lyckas ju inte slå fast var felet är.

Kan nästan säga att varje klinikbesök givit mig en ny duagnis.

Just nu tuskar man bara på huvudet.

Och har skrivit en remiss tÖgonkliniken i Örebro där detska finnas en skicklig ögomläkare!!

Varmt taqck för det!

Även om hoppet krympt vill kag hoppas att det ska finnas hjälp!

Kanske finns det magiska glasögon - någonstans!

Av Kaela - 6 september 2018 07:15

    



”Var inte rädd för att använda de talanger du har, för tänk så tysta skogarna skulle vara om inga fåglar sjöng förutom de som sjöng bäst.”


Henry Van Dyke

Av Kaela - 6 september 2018 06:41

           

 

 

 

Molnen går lågt över smin stad idag!

Snuddar nästan vid det gyllene korset på tornet till Matteus kyrka.

Det är +16 grader och nästintill vindstilla.

 

Inget officiellt tema denna dag!

 

 

Loloam pch Lilly har namnsdag och jag gratulerar hjärtligt!

Lika hjärtligt gratulerar jag DIG som har födelsedag idag

Vid porten till den nya dagen  - l¨t oss öppna ögon och famn för vad den vill ge dig och mig!

Presentation

Fråga mig

144 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen

Andras bloggar

Läsvärda bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards