Alla inlägg den 27 mars 2008

Av Kaela - 27 mars 2008 06:16


Igårkväll skrev vi på köpekontraktet till ett hus.

Jag tror nästan inte det är sant när jag skriver det själv.

Ett hus med plats för barnbarnen som duggar tätt.

Pixie ska nämligen få en kusin framåt augusti.

Visst är det otroligt....jag går som i en dröm....

En lekstuga finns det på gården också- så gissa om jag redan börjat planera vad som ska vara i den när Pixie och kusinen blir lite större.....

Dessutom en gäststuga som kan vara bra när de får längre ben och armar och vill vara ifred när de hälsar på mormor/farmor!

Tyvärr har jag inget kort på huset men det lär nog komma.
Mäklaren har redan tagit bort annonsen....

Av Kaela - 27 mars 2008 06:11

Litet att tänka på så här på morgonkulan - ur min Poesi och nostalgibok eller vad vi nu ska kalla den.

Röda pärmar har den i alla fall och har följt mig länge. Den är med i ryggsäcken till jobbet och den finns alltid nära här hemma...

Där har jag skrivit ner massor av klokord och visa citat- så säg till om ni tröttnar så slår jag igen den boken.


Du blir vad du tänker som mest på.
Om du tror att du kommer att förlora, så kommer du att förlora.
Om du tror att du inte vågar, så kommer du inte att våga.
Om du skulle vilja vinna men tänker att du inte kan vinna,
då kommer du inte heller att vinna.
Livets segrar går inte alltid till den starkaste kvinnan eller mannen,
men förr eller senare vinner de som tror att de kan.

Okänd upphovsman

Av Kaela - 27 mars 2008 06:10

 Ulla - du härliga- varmt tack för dina fina ord!

Och Karin, visst ska jag det! Rösta en gång i veckan alltså!

Presentation

Fråga mig

144 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen

Andras bloggar

Läsvärda bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards