Alla inlägg den 23 november 2018

Av Kaela - 23 november 2018 16:37

 

   

 

 

Jag råkade överhöra ett samtal eller en del av ett samtal idag.

 

Under en av hissfärderna för att ta mig ut och kissa Moses.

En kvinna sa till en annan - Om det hände mig skulle jag inte vilja leva längre!


Jag vet ju inte vad hon avsåg skulle hända henne - men jag vet att oavsett hur hårda smällar livet ger oss så finns det en mening med vårt liv.

 

 

Det kanske inte är så lätt att hitta denna mening alla gånger - men när man 

lyckas kan man till och med göra nya upptäkter och få nya erfarenter.

 

Visst är vägen till detta kantat med många fåfänga försök och många gråtdagar - men det finns en väg - det är jag övertygad om!

 

Av Kaela - 23 november 2018 06:47

 

 

 

 

 

      Första dagen  med frost denna säsong!

Hoppas det inte är halt.

Lite blåsigt.


Dagens officiella teman

 



23 November
Dödshälsningsdagen
Sankt Clements dag*
Internationella hattdagen*
E-handelns dag
Black Friday



Klemens har namnsdag idag och får varma gratulationer.

Detsamma får DU som fyller år idag!

 

 

Du klarar allt som du verkligen vill göra!   

 

 

Presentation

Fråga mig

144 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen

Andras bloggar

Läsvärda bloggar


Skapa flashcards