Alla inlägg den 10 oktober 2018

Av Kaela - 10 oktober 2018 17:59

 

 

 

 

  1.             

 

Mötte idag en före detta granne på gatan.

Efter några korta ord vi butte om väder och vind och om åren som går så snabbt berättade hon ayy hennes man dött för två veckor sedan.

 

Honfortsatte.....men  jag är stark....jag gråter inte.

 

Jag blev både ledsen ich förskräckt!

Vet vi inte alla idag atttårar och gråt inte är tecken på svaghet utan en väg att bli stark.

 

Kag kunde förstås inte säga det till henne.

Det skulle ha känts som kristik.

 

Men då jag jag kramade om henne innan vi gick åt varsitt håll blev jag båt på min kund.

Och jag förstod att kramen förlöst gråten hos henne!

 

Det blev ytterligare en kram innan vi skildes....och några förstulet torkade tårar som gjorde mig lite mindre orolig för henne-

 

 

 

 

 

Av Kaela - 10 oktober 2018 07:04

         

 

 

Sol ska det vara idag och upp emot 2+20 grader enligt SMHI!
Nu på morgonen är det t +13 grader och blå¨

 

 Dagens officiella teman:

10 Oktober
Internationella dagen för begränsning av naturkatastrofer 
Världsdagen för mental hälsa*
Grötens dag*
Internationella dagen mot dödsstraff*
Nordiska afasidagen*

 

 

Harry och Harriet har namnsdag och jag gratulerar!

Gratulerar också DIG som fyller år idag¨!

 

 

DU är en skimrande möjloghet!  

 

 

 

 

'

Presentation

Fråga mig

144 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen

Andras bloggar

Läsvärda bloggar


Skapa flashcards